God morgon!

Vilken fin morgon man vaknade till, OVÄDER! Kunde inte somna. Gick ut med Maiha så fort det lugnat ner sig, sedan blev det utfodring till alla kära djuren. Maiha som älskar att jaga katterna, då vi har två inomhus och en ute så tog hon chansen när hon såg Selma där ute. Selma som blir allt slöare med sin tjocka mage orkade knappt springa iväg utan gick lugnt på stengärdet med Maiha bredvid sig. Inte så värst kul tyckte Maiha utan kom tillbaka till mig igen. Arg som ett bi satte jag på henne sitt koppel, "inte ska du vara lös Maiha om du jagar gravida katter, fy skäms". Annars går Maiha jätte bra ihop med sina nyfunna kattkompisar dock uppskattas de inte riktigt Maihas ivrighet över att leka 24/7.
Jag fick iväg min jobbansökan till bankjobbet igår, känns riktigt skönt. Så nu håller man tummarna för att det ska gå vägen såklart. Både jag och Victor har suttit och skrivit om våra CVs, riktigt snygga blev de.

Nu tänkte jag snabbt springa ut till äggen och vända de samt fylla på vatten. Sen blir det frukost på sängen till älskling.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback