Ett rop på kärlek...


EN KÄRLEKSANNONS

Vi är två degusar, Lucifer & Ufo som söker vars en hona för ett livslångt förhållande med.
Ser gärna att vi har liknande utseende, Ufos vill helst ha en vildfärgad och Lucifer vill jätte gärna ha en unik blåfärgad hona. Vi bor tillsammans i ett gigantiskt slott med mycket mat och många rum.
Vi gillar att äta godis, boxas, springa i hjulen och att utforska nya vyer. Hoppas ni har liknande intressen och skulle kunna tänka er att flytta in i vårt stora slott och bilda en stor familj.
High five & kisses /Lucifer&Ufo


Finns det två honor där ute som passar för Ufo & Lucifer?







Kommentarer
Postat av: Emma

Den mesen ska bort, jobbar på det helt klart. Vet bara inte riktigt hur det ska gå till!

Synd att jag inte har några älskare till Lucifer eller Ufo, då hade jag ta mig tusan gärna hjälpt till.

Här händer inte mycket mer än komvux, är så trött på det nu att jag kan spricka. Men så är det! Vad händer själv gumman?



Ni har en grymt bra blogg förresten!

2009-05-06 @ 13:08:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback