Saker att bocka av...

Då är äntligen tentamen avklarad och vi här hemma kan pusta ut. Dock får vi reda på resultatet om en vecka.
Nu återstår endast att läsa en 500 sidors bok tills på tisdag då det är dags att fara upp till härliga Lysekil. Har lite myror i kroppen nu, både jag & Victor. Det ska bli riktigt spännande och hoppas verkligen att vädert är bra, annars blir det blöta båtfärder. Vi bokade även biljetterna igår så allt är i princip fixat, nu återstår bara packningen och som sagt läsandet.

Vad händer i sommar? Kanske Lysekil för er med?

Uoh, tentamen torsdags var..hm uttömmande. Kanske inte riktigt vad Victor & jag hade tänkt oss. Först kändes den fruktansvärt lätt men sen efter att ha satt sig in i frågorna kändes det genast mycket svårare. Allt som har med juridik är knepigt, man ska alltid få med allt rätt & korekt. Men det är ju så det ska vara visst! Vi hoppas på ett godkänt resultat ye.

Förresten har glömt att berätta men här om dagen kom det hem ett brev från gotland, så nu är jag även antagen till webbdesign. Var reserv på kursen och brevet kom den igår, vet inte riktigt hur detta funkar men sista dagen för anmälning på uppropet var den 31 maj, hm lite sent kanske. Hoppas på att kunna gå den ändå!

Så nu är hela sommaren fullproppad med saker&ting för både Victor och mig. Två jobb och två sommarkurser, vet inte riktigt om det kommer att funka. Men jag är en envis en, så detta ska nog gå kanon.

Nu när Victor börjar att bli frisk och det går mot sitt slut, ska jag självklart också bli sjuk. Dock verkar det inte bli samma grej, jag vaknade med riktigt ont i vänstra sidan av halsen och det drar upp i örat. Alltså känns detta som en början mot något eländigt. Ska kurera mig idag och bara ta det lugnt, och ladda in för jobb i natt. Sen får vi se om det blir värre.




Kommentarer
Postat av: carro

hej älsklingarna! fy så tomt det redan är utan er två:((

mo skriver för fullt per sms, haha, så go. Hoppas det har vart skönt för er att komma hem, och att vovven o resten av de fyrbenta är nöjda o glada att matte o husse är hemma igen. Får ta å fixa nån helg då vi kan ses,! Nu ska vi beställa våra ringar och sen så ska jag ägna kvällen åt "tyst hav" (---läs den nu mikki!!)å grey´´s anatomy som jag illa längtat efter, speciellt som martin sabbat min inspelning av det förra veckan. hörs snart! love u guys! puss puss

2009-06-17 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback