SJUK&SOL

Måndag

Idag är Victor riktigt sjuk, blir nog inte så mycket mer för honom än att ligga till sängs, stackaren.
Jag däremot har en hel lista att göra, men främst står tvätta och plugga inför tentamen på listan. 
Degusarna fick för första gången komma ut i det gröna idag, vi tyckte att det passade riktigt bra då det är skrämmande varmt. Godgumligt skönt faktiskt! Det blev en fröjd för ögat att se att de stormtrivdes i deras lilla utomhusbur.  Lucifer som älskar sol la sig direkt i gräset mitt i prick på den varmaste platsen.  Nu ska jag ut till mina bebisar igen, hörs senare.






UPDATE
Det har varit ett underbar dag. Victor vaknade till lite senare och vi bestämde oss för att sätta igång grillen. Men först kände min älskling för ett dop i poolen så att han fick ut sin hemska förkylning. Poolen har blivit varmare, ye hela 16C. Från att ha varit nere på 8C för en vecka sedan och bara stiga akut till 16! Galet bra men fråga mig inte hur ?!*%&!? Älskling satt i varje fall på sig dräkten så att han inte skulle frysa, och jag som inte är en lite fegis badade näck hahah. Nä skämt å sido!
Grillen är igång och det är dags för käk nu.
Hoppas ni också haft en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback